Компанія SsangYong Motor Company на сьогоднішній день є третім за величиною виробником автомобілів в Південній Кореї після супергігантів Hyundai і KIA. Звичайно, компанія дещо відстає від своїх більш успішних конкурентів, але, тим не менш, працьовитий характер корейського народу і державна підтримка внесли свій вклад в успіх SsangYong.
Сьогодні компанія стала одним з найвідоміших корейських брендів зі складальними заводами по всьому світу, що говорить про різних ринках збуту.Ось деякі цікаві факти і цифри про цю видатну компанії:
1. Ім'я SsangYong дослівно з корейського можна перевести як «два дракона». Тому під капотом у цих автомобілів не кінські сили, як у всіх, а ймовірно «дракони».
2. Історія компанії почалася в 1954 році, коли вона була заснована під назвою Ha Dong-Hwan Workshop. Спочатку Ха Донг-Хван виробляв комерційні вантажівки, автобуси, машини швидкої допомоги і важкі автомобілі для південнокорейського ринку, а також військові джипи для армії США. Фактично, це чи не перший зарубіжний постачальник обладнання для армії США.
3. Дивно, але спочатку у виробника взагалі не було логотипу. У ранніх моделей SsangYong не було нічого, крім серійного номера і білої п'ятикутної зірки на капоті.
4. На початку 60-х років у компанії SsangYong в якості офіційного логотипу з'явилися два дракона. Незважаючи на те, що емблема компанії була змінена кілька разів, вона завжди зберігала мотив подвійних драконів. Згідно зі східною традицією, дракон є символом сили, захисту і процвітання.
5. У 1988 році компанія почала продавати автомобілі Korando Family за ліцензією японської компанії Isuzu.
6. У 1991 році корейська компанія уклала стратегічний альянс з німецьким автовиробником Mercedes-Benz AG. Основною метою цього спільного підприємства було виробництво сучасного комерційного транспорту і двигунів. Для багатьох покупців саме спорідненість з Mercedes було найважливішим аргументом при покупці автомобіля марки SsangYong. А продавці в автосалонах використовували ім'я німецького виробника мало не в кожному реченні під час презентації автомобіля SsangYong.
7. У 1997 році голова SsangYong представив широкій публіці великий седан - Chairman. Цей автомобіль дуже сильно нагадував Mercedes-Benz S-класу, що не випадково - автомобіль мав загальні гени з Мерседес. Тільки ось базувався він на вже застарілих агрегатах Mercedes-Benz W124.
8. У 1997 році Daewoo Motors, інший великий корейський автовиробник, придбав контрольний пакет акцій SsangYong. Однак після короткого періоду несприятлива фінансово-економічна ситуація змусила Daewoo розпродати свій пакет акцій SsangYong в 2000 році. Тому особливих плюсів від співпраці з «Деу» за три роки в SsangYong так і не побачили.9. Без китайців і тут не обійшлося. У 2004 році південнокорейська компанія була куплена великим китайським автовиробником SAIC Motor Corporation Limited. У виробничій стратегії був узятий курс на випуск позашляховиків, а в класах седанів і компактних хетчбеків компанії SsangYong боротися не доводилося.
10. Протягом 2000-х років SsangYong Motor Company підтвердила свою репутацію розробника непоганих позашляховиків. У лінійку автомобілів компанії увійшли Rexton, Kyron, Actyon і Actyon Sports. Цікаво, але всі автомобілі були засновані на рамної конструкції.
11. А ось і премії пішли. У 2001 році корейська неурядова організація «Споживачі Кореї» удостоїла нагородою «Автомобіль 2001 року» компактний позашляховик SsangYong Korando. Назва Korando є скороченням від «Korea Can Do», що означає як «Корея може!».
12. У 2002 році південнокорейський автовиробник представив SsangYong Musso Sports - багатофункціональний позашляховий пікап. У тому ж році компанія відкрила власний технологічний центр в Китаї.
13. У 2003 році представили модель Rexton. Цей позашляховик був заснований на агрегатах Mercedes-Benz M-Class (W 163) і проводився за ліцензією Mercedes-Benz. У 2004 році вийшов у світ мінівен SsangYong Rodius. Забавно, але Rodius за задумом дизайнерів повинен був нагадувати розкішну яхту, але насправді визнавався одним з найпривабливіших автомобілів в світі. Найбільше автомобілі марки SsangYong критикували за надто спірне дизайн, в тому числі і в нашій країні.
14. У 2005 році компанія запускає дві абсолютно нові моделі - SsangYong Actyon і Kyron.
Південнокорейський автовиробник почав складання своїх моделей на Кременчуцькому складальному заводі в Україні, використовуючи технологію SKD.
18. Ім'я «Korando» занесено в Книгу рекордів Гіннеса як найбільша довгоживучі автомобільне ім'я.
15. У листопаді 2010 року контрольний пакет акцій SsangYong був проданий індійської корпорації Mahindra & Mahindra. 70% акцій і пакет облігацій корейської компанії були придбані за 463,6 млн доларів.
16. Після історичного переходу під крило індійської компанії в історії корейської марки відбулося ще одна знакова подія. У 2010 році нове покоління позашляховика Korando перейшло на несучу конструкцію. Саме в цей період відбувся перехід від виробництва позашляховиків до випуску кросоверів, які є більш затребуваними на ринку.